Ijitoen eguna ospatzen

Ijitoen nazioarteko eguna ospatzeko aitzakiarekin, eskolatik abiatu, tranvia hartu eta alde zaharreko Plaza Berrira abiatu ginen Lehen Hezkuntzako ikasle guztiak. Bertan, hainbat ekintza, jolas eta talleretan parte hartzeko aukera izan genuen. Gainera, eguraldia lagundu zuenez, egunari probetzua ateratzeko aukera izan genuen!

Con la excusa de celebrar el día del pueblo gitano, el alumnado de eduación primaria de Elejabarri, salimos del cole, nos montamos en el tranvía y nos dirigimos a la Plaza Nueva de Bilbao el otro día. Allí, tuvimos la oportunidad de participar en diferentes juegos, talleres y actividades. Además, ya que el tiempo nos acompañó, pudimos disfrutar de este día al máximo!