6. mailakoen agurra!

Ikasturteari amaiera emateko, urtero bezala, jaialdia eta komunitate bazkaria izan genuen. Ikasleek geletan prestatutako ikuskizunak egin zituzten irakasle, ikasle eta gurasoen aurrean. Ondoren, irakasle eta familiak patioan elkartu ginen bazkaltzeko. Zein ondo pasatu genuen!

Para acabar bien el curso, como cada año, hicimos el festival y la comida en comunidad. Los alumnos y alumnas hicieron delante de los profes, alumnos y familias las actuaciones que habían preparado en clase. Después, los profesores y familias comimos en el patio todos juntos y juntas. ¡Que bien lo pasamos!

Urtero bezala seigarren mailako ikasleak agurtzea tokatu zaigu. Zuen etorkizunean onena opa dizuegu! Hemen egongo gara behar duzuenerako!!

Como cada año este año nos ha tocado despedirnos del alumnado de secto de primaria. Os deseamos lo mejor en vuestro futuro! ¡Siempre vamos a estar aquí para cuando lo necesiteis!

GAUPASA ESKOLAN + KDK SARIAK

Ikasturtea ondo amaitzeko, urtero bezala, gaupasa egin genuen eskolan. Egun horretan, jantokitik atera eta jarraian hainbat ekintza eta jolas egin genituen patioan: kamiseta tailerra, apar festa… Oso gustora ibili ginen gela ezberdinetako ikasleak gure artean jolasten. Eguna ondo amaitzeko, afaria eta ohea ere prestatu izan genuen. Hurrengo urteko gaupasaren zain gaude!!

Para terminar bien el curso, como todos los años, nos quedamos a dormir en el cole. Ese día, nada más salir del comedor, hicimos diferentes actividades y juegos en el patio: taller de camisetas, fiesta de espuma… Fue muy divertido jugar con niños y niñas de otras clases. Para terminar bien el día, preparamos la cena y la cama. ¡Estamos esperando la gaupasa del año que viene!

Horrez gain, egun horretan bertan KDK elkarteak urtero Deustuko unibertsitatean antolatzen dituen sarietara joan ginen. Aurten, LH6ko bi ikaslek jaso zuten saria: Jesusek eta Tamyk ikasturte honetan egindako lana bikainagatik eta DBHra irakasgai danak gaindituta igarotzeagatik. Aupa zuek!

Además ese mismo día fuimos a la Universidad de Deusto a los premios que organiza la asiciación KDK. Tamy y Jesús, dos alumnos de sexto de primaria recibieron el premio por haber hecho un gran trabajo este año y pasar a la ESO con todas las asignaturas aprobadas. Aupa zuek!

ALLUITZ NATURA

Aurten, ikasturte amaierako txangoak arrakasta handia eduko du. HH3tik LH6rako ikasle, irakasle eta hezitzaileek autobusean montatu eta Alluitz Natura baserrira joan ginen egun pasa. Bertan, eguraldiak laguntzeaz gain ekintza ezberdinak egin genituen naturaz inguraturik: kortan egon, ardi-artilearekin eskulana eta taloak ere egin eta jan genituen! Horrez gain, denbora luze eduki genuen horko zelaian gure artean jolasteko eta jantokiko picnikak jateko. Zelako egun polita! Errepikatzeko gogoz geratu gara!

Este año, la excursión de fin de curso ¡Ha sido todo un éxito! El alumnado, profesorado y educadores de elehabarri (desde HH3 hasta LH6) nos montamos en un autobus y fuimos hasta el baserri Alluitz Natura a pasar el día. Allí, el tiempo nos ayudó a poder disfrutar el día al máximo y pudimos hacer diferentes actividades en la naturaleza: visitar la cuadra, hacer y comer talo e incluso ¡na manualidad con lana de oveja! Además tuvimos tiempo para jugar en la campa que teníamos al lado y para jugar entre nosotros y comernos los picnics del jantoki. ¡Vaya día más bueno! ¡Qué ganas de repetirlo pronto!