Ikasturtea ondo amaitzeko, urtero bezala, gaupasa egin genuen eskolan. Egun horretan, jantokitik atera eta jarraian hainbat ekintza eta jolas egin genituen patioan: kamiseta tailerra, apar festa… Oso gustora ibili ginen gela ezberdinetako ikasleak gure artean jolasten. Eguna ondo amaitzeko, afaria eta ohea ere prestatu izan genuen. Hurrengo urteko gaupasaren zain gaude!!
Para terminar bien el curso, como todos los años, nos quedamos a dormir en el cole. Ese día, nada más salir del comedor, hicimos diferentes actividades y juegos en el patio: taller de camisetas, fiesta de espuma… Fue muy divertido jugar con niños y niñas de otras clases. Para terminar bien el día, preparamos la cena y la cama. ¡Estamos esperando la gaupasa del año que viene!
Horrez gain, egun horretan bertan KDK elkarteak urtero Deustuko unibertsitatean antolatzen dituen sarietara joan ginen. Aurten, LH6ko bi ikaslek jaso zuten saria: Jesusek eta Tamyk ikasturte honetan egindako lana bikainagatik eta DBHra irakasgai danak gaindituta igarotzeagatik. Aupa zuek!
Además ese mismo día fuimos a la Universidad de Deusto a los premios que organiza la asiciación KDK. Tamy y Jesús, dos alumnos de sexto de primaria recibieron el premio por haber hecho un gran trabajo este año y pasar a la ESO con todas las asignaturas aprobadas. Aupa zuek!














