GAUPASA ESKOLAN!

Ikasturtea ondo amaitzeko, urtero bezala, gaupasa egin genuen eskolan. Egun horretan, jantokitik atera eta jarraian hainbat ekintza eta jolas egin genituen patioan: kamiseta tailerra, apar festa… Oso gustora ibili ginen gela ezberdinetako ikasleak gure artean jolasten. Eguna ondo amaitzeko, afaria eta ohea ere prestatu izan genuen. Hurrengo urteko gaupasaren zain gaude!!

Para terminar bien el curso, como todos los años, nos quedamos a dormir en el cole. Ese día, nada más salir del comedor, hicimos diferentes actividades y juegos en el patio: taller de camisetas, fiesta de espuma… Fue muy divertido jugar con niños y niñas de otras clases. Para terminar bien el día, preparamos la cena y la cama. ¡Estamos esperando la gaupasa del año que viene!

ALLUITZ NATURA

Aurten, ikasturte amaierako txangoak arrakasta handia eduko du. HH3tik LH6rako ikasle, irakasle eta hezitzaileek autobusean montatu eta Alluitz Natura baserrira joan ginen egun pasa. Bertan, eguraldiak laguntzeaz gain ekintza ezberdinak egin genituen naturaz inguraturik: kortan egon, ardi-artilearekin eskulana eta taloak ere egin eta jan genituen! Horrez gain, denbora luze eduki genuen horko zelaian gure artean jolasteko eta jantokiko picnikak jateko. Zelako egun polita! Errepikatzeko gogoz geratu gara!

Este año, la excursión de fin de curso ¡Ha sido todo un éxito! El alumnado, profesorado y educadores de elehabarri (desde HH3 hasta LH6) nos montamos en un autobus y fuimos hasta el baserri Alluitz Natura a pasar el día. Allí, el tiempo nos ayudó a poder disfrutar el día al máximo y pudimos hacer diferentes actividades en la naturaleza: visitar la cuadra, hacer y comer talo e incluso ¡na manualidad con lana de oveja! Además tuvimos tiempo para jugar en la campa que teníamos al lado y para jugar entre nosotros y comernos los picnics del jantoki. ¡Vaya día más bueno! ¡Qué ganas de repetirlo pronto!

ELEJABARRIKO ABESBATZA DEUSTUN

Aurreko astean Deustuko eskolara joan ginen Elejabarri eskolako Abesbatzako kideak. Gure eskolako abeslari txikiek eta deustukoek Deustuko eskolako ikasleen aurrean hainbat abesti abestu zituzten urtean zehar ikasitakoa erakusteko. Oso ekitaldi polita izan zen!

La semana pasada fuimos a la escuela de Deusto los miemrbos del coro de Elejabarri. Los pequeños cantantes y los de la escuela de Deusto cantaron diferentes canciones delantes del alumnado de deusto. De esta manera enseñaron todo lo aprendido durante en año. ¡Fue una actuación muy bonita!