3. Ziklokoak Zornotzan!

Aurreko astelehenean, 3.zikloko ikasleak Zornotzan dagoen Jauregibarria baserira joateko aukera izan genuen. Bertan, produktu ekologikoen inguruko formakuntza jaso genuen, eta behin hori ulertuta hurbil zegoen ortu batera joan ginen, ekologikoan lan egiten zuten ortu batera!! Ortuan, Jon nekazaria ezagutu genuen, eta berarekin batera, ortuari etekin handiena ateratzeko hainbat kontu ezagutu genituen: barazkien rotazioa, beharrezkoa den ekosistema… primerako eguna pasatu genuen!

El pasado lunes, el alumnado de 3. ciclo tuvimos la oportunidad de ir al baserri Jauregibarria en Zornotza. Allí, aprendimos un montón de cosas sobre los productos ecológicos y una vez entendidos los conceptos más importantes, fuimos a una huerta cercana ¡en la que trabajan en ecológico! En la huerta conocimos a Jon, y junto a él, aprendimos cómo hacer para sacarle a la huerta el máximo partido posible: como rotar las diferentes verduras, lo ecosistemas necesarios para evitar plagas… ¡Pasamos un día estupendo!