ELEJABARRIKO ORTUA MARTXAN!

Aste santuko oporrak hartu baino lehen, dana prest utzi genuen bueltan Elejabarriko ortua martxan jartzeko. Eskolako ikasle guztiok yogur poteetan egokitutako haziak landatu genituen eta hauek leku heze eta eguzkitsu batean utzi genituen. Bueltan, hazi gehienak landare bihurtuta aurkitu ditugu, ze poza!!!
Hurrengo pausoa gure landaretxoak gure ortuan landatzea izango da eta; horretarako, ikasleen laguntzaz prest utzi dugu gure bankaletako lurra. Irrikitan gaude ortua landarez beteta ikusteko!!!

Antes de semana santa, dejamos todo preparado para poner en marcha la huerta de Elejabarri. Todo el alumnado, plantó sus semillas correspondientes en un bote de yogur y nos aseguramos de dejarlas en un sitio húmedo y al sol. A la vuelta, nos hemos encontrado que casi todas las semillas… ¡Ahora son plantas! ¡Qué bien!
El siguiente paso, es plantar nuestras plantas en la huerta y, para ello, hemos estado preparando la tierra con los mejores ayudantes posibles, ¡Nuestros txikitxus! ¡Estamos deseando ver la huerta llena de plantas!