ASTE KULTURALA ELEJABARRIN!

Inauterietan ospatu genituen olinpiadak aitzakitzat hartuta, horren inguruko Aste Kulturala ospatu genuen aurreko astean Elejabarrin, Eskolako ikasleak 4 talde ezberdinetan banatu eta jolas eta ekintza ezberdinetan parte hartu genuen. Jolasen emaitzak, ikasleen jarrerak eta sortutako leloak eta kartelak funtzeskoak izan ziren irabazle bat zehazteko. Ostiralean, eskolako txikienak prestatutako dominak eta diplomak banatu genituen, eta SORPESA! Igelabarriren bisita ere izan genuen. Oso aste polita izan zen!

La semana pasada, celebramos la semana cultural en Elejabarri. Teniendo como referencia el tema que trabajamos en carnavales: las olimpiadas, el alumnado de Elejabarri se dividió en 4 grupos para participar en juegos y actividades diferentes. El resultado en los juegos, la actitud de cada alumno/a y los lemas y carteles creados fueron imprescindibles a la hora de determinar un equipo ganador. El viernes, repartimos las medallas y diplomas que hicieron los mas pequeñitos/as del cole, y.. ¡SORPRESA! también tuvimos la visita de Igelabarri. ¡Fue una semana muy chula!