ELEJABARRIN BIRZIKLATZEN DUGU!

Kaixo,
Gure ikas komunitatean sekulako garrantzia ematen diogu birziklapenari. Gure ikasleek txiki-txikitatik ontzi ezberdinek daukaten esanahia barneratu eta birziklapena modu egokian aurrera eramaten dute. Ostiralero, Maiteren laguntzaz, eskola aurrean dauden ontzietara joaten gara eta; bertan astean zehar egindako sailkapena botatzen dugu.

Hola,
En nuestra comunidad de aprendizaje, le damos mucha importancia al reciclaje. Nuestro alumnado aprende desde bien pequeños el significado de cada envase para poder llevar a cabo el reciclaje. Cada viernes, con la ayuda de Maite, llevamos lo clasificado durante la semana a los contenedores situados en frente del colegio.