GABONETAKO JAIALDIA

Abenduaren 21ean gabonetako jaialdia ospatu genuen eskolan. Oso egun berezia izan zen. Goizean Olentzero eta Mari Domingiren bisita eduki genuen. Ondoren, patioan jolasten egon ginen. Gurasoek eta irakasleek batera bazkaldu zuten eta guk jantokian menu berezia izan genuen. Arratsaldean, geletan prestatutako dantzak egin genituen patioko frontoian.

El 21 de diciembre celebramos el festival de navidad en nuestra escuela. Fue un día muy completo. Por la mañana recibimos la visita de Olentzero y Mari Domingi. Después, estuvimos jugando a distintos jueves. Mientras los profesores/as y nuestros familiares comían juntos, nosotros/as tuvimos menú especial. Por la tarde, hicimos los bailes que habíamos ensayado en clase.