GURASOEN GOSARIA

Aurreko asteartean, gurasoen gosaria egin genuen eskolako jantokian. Gosari horretan, eskolako hainbat irakasle eta familia batzuk elkartu ginen. Egun horretan, kezkatzen gaituzten bi gai interesgarri lantzeko aukera izan genuen: zibersegurtasuna eta birziklapena.

Oso momentu polita eta aberasgarria izan zen; izan ere, gure esperientziak elkar trukatzeko aukera izan genuen eta partehartzea ugaria izan zen. Oso debate polita sortu zen ikas komunitate hau osatzen dugunen kide ezberdinen artean!

El martes pasado celebramos un desayuno en el comedor de la escuela. Allí nos juntamos distintos miembros de nuestra comunidad de aprendizaje: profesorado, equipo directivo, padres, madres, abuelos/as… Ese día tuvimos la oportunidad de hablar sobre dos temas importantes que nos preocupan a todos/as: la ciberseguridad y el reciclaje.

Fue un momento muy bonito y enriquecedor para todos/as, ya que tuvimos la oportunidad de compartir nuestras experiencias. ¡La participación fue abundante y creamos un debate muy bonito!