EUSKARAREN ZUHAITZA

Elejabarri eskolan euskararen aldeko kanpaina berria egiten ari gara. Yoko Onoren desiren zuhaitza eredutzat hartuz, gure desiren zuhaitz propioa egiten ari gara. Eskolako ikasle guztiak bere nahiak eta desioak zuhaitzean jartzen ari dira. Gainera, euskaraz egiten badugu, saria lortuko dugu!

En Elejabarri hemos empezado una campaña nueva a favor del euskkera. Cogiendo el árbol de los deseos de Yoko Ono como ejemplo, hemos creado nuestro propio árbol de los deseios. Todos los alumnos y alumnas del cole, hemos escrito nuestros deseos en el árbol. Además, si hablamos en euskera… ¡vamos a conseguir un premio!