ELEJABARRIN INGURUMENAREN ALDEKO APOSTUA EGITEN DUGU!

Gure eskolan, ostiraletan, Lehen Hezkuntzako bi ikasle eta andereño bat elkartu eta eskola osoko zaborra jasotzen dugu. Ez pentsa lan erraza denik!! Astean zehar, geletan, zaborra sailkatu egiten dugu (plastikoa, papera eta organikoa). Ondoren, aste bakoitzeko arduradunek, sailkatutako zabor hori jaso eta kanpoko zakarrontzietara eramaten dugu birziklatzera. Keinu txiki honek mesede handia egiten dio ingurumenari!

En nuestra escuela, cada viernes, dos alumnos/as de primaria y una profesora se ocupan de llevar a reciclar la basura de toda la escuela. ¡No penséis que es un trabajo fácil!. Durante la semana, en cada clase clasificamos la basura (plástico, papel y orgánica). Después, los/as responsables de la semana, nos ocupamos de recoger esa basura y la llevamos a los contenedores de la calle a reciclar. ¡Este gesto tan pequeño ayuda mucho a nuestro medioambiente!

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude