Kurtso bukaerako jaia

El día 21 de junio, celebramos en la escuela el festival de fin de curso. Cada clase preparó un baile. Además, la clase de 2. ciclo presentó un teatro y los niños y niñas de 2. y 3. ziklo tocaron la Melódica, su primer instrumento.
Ekainaren 21ean, kurtso bukaerako jaialdia ospatu genuen eskola. Klase bakoitzak dantza bat prestatu zuen. Gainera, 2. ziklokoek antzerki bat aurkeztu zuten eta 2. eta 3. zikloko umeek Melodika jo zuten, haien lehenengoko instrumentua.
Después, como cada año, comimos con las familias del colegio y estuvimos súper bien!! Fue muy bonito ya que esta ha sido la primera comida que organizamos después de la pandemia. La cesta le tocó a Saioa, la madre de Tati!!
Ondoren, urtero bezals, eskolako familiekin bazkaldu genuen eta súper ondo egon ginen. Oso polita izan zen, pandemia ostean egin dugun lehenengo bazkaria izan zelako. Zesta, Saioari tokatu zitzaion, Tati-ren ama!!!!
HASTA SEPTIEMBRE ELEJABARRI!!!!

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude