Kurtso bukaerako irteera

Kaixo familiak!! Atzo Ikasturte bukaerako irteera egin genuen. Plentziako hondartzara joan ginen eguna pasatzera. Nahiz eta ekaina izan, 16:30etan bueltatu ginen, egun osoan disfrutatu ahal izateko!!  Esperientzia oso polita izan zen eta súper ondo pasatu genuen. Hona hemen argazki batzuk:
Hola familias!! Ayer hicimos la excursión de fin de curso. Fuimos a la playa de Plentzia a pasar el día. Aunque es junio, volvimos a las 16:30, para poder disfrutar el día entero. Fue una experiencia súper bonita y lo pasamos genial!!!  Os dejamos un par de fotos:
Beste alde batetik, haur hezkuntzako umeak eskolan geratu ziren eta ur jaia egin zuten!! Egin zuen eguraldi berotsuari aurre egin zioten eta  bikain pasatu zuten!!!
Por otra parte, los niños y niñas de Infantil, se quedaron en la escuela e hicieron una fiesta de agua!!! Consiguieron hacerle frente al calurosísimo día que hizo, y lo pasaron genial.

GORA ELEJABARRI!!!