HH-n ere egoitzara!

Dakizuenez, aurten auzoko egoitzara joan gara Lehen Hezkuntzako ikasle guztiak. Orain HHkoen txanda heldu da. 4 eta 5 urteko ikasleek lekukoa hartu eta egoitzara joaten animatu dira! Horretarako, 3. Ziklokoek hainbat pauta eta azalpen eman dizkiete. Oso aukera polita izango da!

Como ya sabéis, este año todo el alumnado de educación primaria ha ido a la residencia de mayores del barrio. Ahora es el turno de los de infantil. El alumnado de 4 y 5 años ha cogido el relevo y se ha animado a visitar a nuestros mayores en la residencia. Para ello, los alumnos y alumnas del 3. ciclo les hemos dado algunas pautas e instrucciones. ¡Va a ser una experiencia chulísima!