ELEJABARRI KORRIKA TXIKIAN!

Aurreko ostiralean, Lehen Hezkuntzako ikasleek Bilbon ospatzen den korrika txikian parte hartu genuen gure inguruko eskolekin batera. Oso esperientzia polita izan zen, kirol apur bat egiteaz gain, euskararen aldeko mezuak bota eta entzun genituen. Zein garrantzitsua den! Gainera, 3.zikloko bi ikaslek, tartetxo batean lekukoa eramateko aukera izan zuten. Zein dibertigarria!!

EL pasadao viernes, el alumnado de educación primaria, participamos en la korrika txiki que organizan en Bilbao junto a otros coles de la zona. ¡Fue una experiencia muy guay! Además de tener la oportunidad de hacer un poco de deporte, escuchamos y lanzamos mensaje a favor del euskera. ¡Qué importante es! Un alumno y una alumna del tercer ciclo, además, tuvieron la oportunidad de llevar el testigo un ratito. ¡Fue muy divertido!