3. ZIKLOA EGOITZARA

Aurten 3. zikloko ikasleak egoitzara joaten gara asteartero.
Egoitzaraino espaloitik joaten gara oinez. Errepidea zebra bidetik zeharkatzen dugu, bi aldeetara begiratu eta gero.
Guk geuk arauak biltzen dituen dekalagoa sortu dugu eta horko arauak errespetatzen ditugu.
Nagusiekin gauza ezberdinak egin ditugu: Jolastu (bingora, petankara, briskara…). Pultserak oparitu dizkigute… oso jatorrak dira!
Bertan langile asko daude (erizainak, medikuak, auxikiarrak, garbitzaileak, sukaldariak…). Haiei esker denak SUPER ONDO! funtzionatzen du.

Este año el alumnado del 3.ciclo vamos cada marte a la residencia.
Hasta allí vamos por la acera y andando. Para cruzar la carretera, utilizamos los pasos de cebra, siempre mirando antes hacia los dos lados.
Nosotros mismos/as hemos creado un decálogo que reúne las normas de la residencia y gracias a el respetamos todas las normas.
Con los mayores hacemos distintas actividades: jugar (al bingo, a la petanca, a la brisca…). ¡También nos han regalado pulseras! ¡Son majisimos/as!
Allí, trabajan muchas personas (enfermeros/as, medicos/as, auxiliares, limpiadores/as, cocineros/as…). Gracias a todos ellos/as todo funciona GENIAL!

Utzi erantzuna

Zure e-posta helbidea ez da argitaratuko. Beharrezko eremuak * markatuta daude